Vezi categoriile

Garanție extinsă

Profitați de GARANȚIE EXTINSĂ

*opțiune disponibilă doar pentru produse achiziționate în magazine

 

Beneficiați de până la 3 ani în plus față de garanția standard. Astfel, veți fi bucuros să utilizați produsul timp de până la 5 ani.

Vom repara sau schimba bunurile deteriorate gratuit.

Nu trebuie să căutați un service autorizat. Toate magazinele HECHT MOTORS s.r.l. sunt disponibile pentru tine.

Peste 750.000 de clienți au folosit deja serviciul.

 

Intrebări și răspunsuri

  • La ce produse pot aplica garanția extinsă?

    Puteți aplica garanția extinsă numai la produsele HECHT MOTORS s.r.l., cumpărate din showroom, cu un preț minim de 315 RON. Nu este posibil să se aplice tuturor acumulatorilor și produselor precum: vehicule cu patru roți, mașini pentru copii, biciclete electrice și, de asemenea, mobilier de grădină, trotinete electrice, blendere, echipamente profesionale, piscine și accesorii pentru piscină. Garanția extinsă HECHT nu se aplică produselor care au fost vândute cu reducere din cauza deteriorării, a caracterului incomplet sau a accesoriilor și echipamentelor lipsă.

  • Cum funcționează garanția extinsă?

    Extindeți garanția standard cu timpul convenit. Deci, dacă aranjați o garanție extinsă +3 ani, de exemplu, veți obține o garanție totală de până la 5 ani pentru marfă, inclusiv garanția standard oferită de producător. Garanția extinsă protejează produsul într-o măsură comparabilă cu garanția producătorului. Valabilitatea acestuia începe a doua zi după expirarea garanției producătorului.

  • Este posibil să răscumpărați serviciul?

    Din păcate nu, serviciul poate fi achiziționat doar la achiziționarea unui produs într-un magazin sau pe e-shop-ul Hecht.

  • Acest serviciu acoperă daunele mecanice?

    Garanția extinsă acoperă defectele de fabricație, la fel ca și garanția standard. Deteriorarea mecanică nu este una dintre ele.

  • Cum se procedează cu o sesizare?

    În cazul în care apare un defect al produsului în timpul garanției extinse, clientul vizitează de obicei magazinul de unde a fost achiziționat produsul împreună cu produsul achiziționat și bonul de vânzare. În cazul în care ați achiziționat produsul de pe e-shop www.hecht.ro, puteți folosi cel mai apropiat magazin HECHT – Specialist în grădină. Personalul de la service va verifica valabilitatea documentului de vânzare și va evalua natura defectului. Totodată, ei emit un proces-verbal de reclamație și predau comanda de reparație. Ulterior, centrul de service contactează clientul și convine cu acesta asupra metodei și datei reparației. În cazul în care produsul nu poate fi reparat sau reparația ar fi neprofitabilă, vom oferi clientului un produs nou cu parametri tehnici comparabili.

    Pentru informații mai detaliate despre procedura de sesizări, ne puteți contacta telefonic la +40 372 924 835 sau la adresa de e-mail service@hecht.ro, unde va fi comunicată procedura exactă de soluționare a sesizării.

  • Cât costă garanția extinsă?

    Prețul garanției extinse este determinat de prețul produsului pentru care se negociază garanția și perioada pentru care este convenită:

    Durata garanției extinse 1 an 2 ani 3 ani
    Prețul produsului (RON) Cost garanție (RON) Cost garanție (RON) Cost garanție (RON)
    315 - 524 45 85 130
    525 - 1 049 65 120 170
    1 050 - 2 099 105 190 255
    2 100 - 3 149 140 275 380
    3 150 - 4 199 180 360 505
    4 200 - 6 299 245 485 695
    6 300 - 8 399 340 675 925
    8 400 - 10 499 425 845 1 220
    10 500 - 12 599 505 1 010 1 430
    12 600 - 16 799 590 1 180 1 660
    16 800 - 19 999 820 1 620 2 415
    20 000 - 27 300 1 050 2 080 3 110

    Preturile afisate includ TVA

  • Unde pot găsi termenii și condițiile garanției extinse?

    Termenii și condițiile garanției extinse pot fi găsite la acest link de pe site-ul nostru: Termenii și condițiile garanției extinse