Vezi categoriile

Cum să cumpărați

Cumpărați direct de la producător, noi vindem fără intermediari.


Avem un stoc propriu considerabil.


Majoritatea articolelor sunt în stoc imediat.


Suntem capabili să răspundem prompt la comanda dumneavoastră.


Oferim atât servicii de garanție, cât și post-garanție.


Furnizăm piese de schimb și accesorii.


Garantăm un raport perfect între preț și performanță.

 

  • Cum să cumpărați?

    Atunci când plasați prima comandă în magazinul nostru online, vă puteți înregistra sau cumpăra ca și client neînregistrat. Însă înregistrarea vă oferă avantaje: puteți urmări starea comenzii dvs., vă puteți edita propriile date, cum ar fi adresa de livrare sau adresa de facturare. Dacă veți plasa comenzi ulterioare, atunci când vă conectați nu va mai fi nevoie să vă completați datele, ci veți avea automat completate datele privind adresa de livrare sau adresa de facturare.

    Alegeți produsele
    Puteți selecta produsele dorite navigând prin catalog (selectați categoria dorită în coloana din stânga).

    Puneți bunurile în coș
    Adăugați pur și simplu produsele selectate în coșul de cumpărături cu ajutorul butonului ADAUGĂ ÎN COȘ.

    Desfășurarea cumpărăturilor
    Puteți monitoriza în permanență desfășurarea cumpărăturilor pe monitorul dvs., în partea dreaptă sus, în fila coșului de cumpărături. Aici se afișează numărul de articole și prețul total. Veți afla prețul de expediere numai după ce alegeți metoda de expediere.

    Modificarea comenzii dvs.
    Puteți efectua modificări ale comenzii dvs., rapid și ușor, în coșul de cumpărături. Puteți modifica, în cazul fiecărui produs, cantitatea sau îl puteți elimina complet făcând clic pe x.

    Finalizarea comenzii și înregistrarea
    Dacă v-ați decis să finalizați achiziția, treceți la selectarea metodei de livrare și de plată, făcând clic pe butonul COMANDĂ. Aici ori vă autentificați ca și client înregistrat (ați făcut deja cumpărături în magazinul nostru online) sau vă înregistrați ca și client nou, completând un formular simplu și clar. Este important să completați aici câmpurile obligatorii. Dacă doriți să cumpărați bunuri pentru firma dvs., faceți clic pe butonul „Cumpăr pentru firmă” și completați celelalte date necesare. După ce ați completat datele de facturare și toate celelalte elemente obligatorii, puteți face clic pe FINALIZARE COMANDĂ.

  • Când și cum voi primi produsele?

    Când efectuați comanda, selectați metoda de livrare. Aveți opțiunea să vă fie livrate produsele la adresa specificată în comandă, să le ridicați de la unul dintre punctele noastre de ridicare personală sau să alegeți rezervarea la unul dintre magazinele noastre. Dacă alegeți livrarea la o adresă diferită de adresa de domiciliu sau de adresa de facturare, selectați opțiunea „Livrare la o altă adresă decât cea de facturare” în cadrul efectuării comenzii și completați adresa la care doriți efectiv să vă fie livrate produsele. Dacă selectați rezervarea produselor în magazin, puteți avea siguranța că nu vă veți deplasa inutil la magazin. Tehnicienii de vânzări vor pregăti produsele pentru dumneavoastră, vă vor arăta și vă vor explica totul. Rezervarea nu vă obligă la nimic, contractul de cumpărare va fi creat în magazin doar în momentul în care achiziționați produsele. Dacă nu cumpărați produsele rezervate în termen de 5 zile, acestea vor fi returnate la vânzare.

  • Cum pot plăti pentru produse?

    În prezent, oferim trei metode de plată, și anume:

    1. PLATA LA LIVRARE

    Plata la livrare este de departe cea mai utilizată metodă de plată în magazinele online din Cehia. Clientul plătește prețul produselor + cheltuielile de transport și manipulare la livrare. Este avantajoasă și din punct de vedere al rapidității de expediere, deoarece perioada de expediere începe din momentul comenzii.

    2. PLATA ONLINE CU CARDUL 

    În timpul finalizării comenzii, clientul selectează plata online și, după confirmare, este redirecționat către gateway-ul de plată, unde completează informațiile necesare, cu confirmarea comenzii și datele de plată. Dacă totul decurge în regulă și plata este verificată, începe perioada de expediere și produsele sunt expediate imediat.

    3. ÎN NUMERAR SAU CU CARDUL DE CREDIT LA MAGAZINUL NOSTRU

    Această metodă de plată poate fi selectată numai în cazul în care clientul alege să preia produsele personal la unul dintre punctele de ridicare. Produsele sunt livrate la punctul de ridicare selectat, clientul fiind invitat, prin telefon sau e-mail, să le ridice, iar plata se efectuează ca pentru o achiziție normală în magazin.

  • De ce unele produse nu pot fi comandate și pot fi doar rezervate în magazin?

    Unele produse, cum ar fi scutere, ATV-uri, tractoare, saune etc., care necesită, de exemplu, asamblare, reglare și instruire profesională, nu pot fi trimise prin serviciul de curierat obișnuit. Acest lucru se poate datora, de asemenea, dimensiunilor atipice care depășesc posibilitățile de transport prin intermediul unui serviciu de curierat normal. În acest caz, bunurile pot fi rezervate pentru a fi ridicate la unul dintre magazinele noastre. Odată ce produsele sunt pregătite, clientul este invitat prin telefon sau e-mail să le ridice la magazinul selectat. În momentul ridicării, tehnicienii noștri de vânzări efectuează o scurtă sesiune de instruire, iar produsele sunt prezentate clientului. 

  • Ce se întâmplă după comandă?

    După ce primim comanda, o vom confirma prin e-mail cel târziu în următoarea zi lucrătoare. Dacă bunurile sunt în stoc, de obicei le putem livra la domiciliul dvs. în termen de 1-2 zile lucrătoare. În cazul în care comanda este plasată cu opțiunea de ridicare personală la unul dintre punctele noastre de ridicare, timpul de livrare poate fi cu până la trei zile lucrătoare mai lung.

  • Cât este termenul de garanție?

    Bunurile vor fi livrate de o companie de curierat externă împreună cu factura fiscală sau aveți opțiunea de a le ridica din magazinul nostru clasic. Produsele beneficiază de perioada normală de garanție, iar pentru majoritatea produselor HECHT oferim opțiunea de a prelungi garanția cu unul, doi sau trei ani. Acest lucru înseamnă că puteți avea o garanție totală de până la 5 ani. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să vizitați pagina "Garanție extinsă"

  • Pot să returnez bunurile achiziționate fără a indica motive?

    În cazul în care comandați bunuri pe internet în calitate de persoană fizică (nu ca o societate înregistrată), aveți posibilitatea de a vă retrage din contract în termen de 14 zile de la primirea bunurilor, în conformitate cu Legea nr. 367/2000. Dacă alegeți să faceți acest lucru, vă rugăm să ne contactați și să declarați în scris că doriți să vă retrageți din contract, menționând numărul comenzii, data achiziției și numărul de cont sau adresa de rambursare a banilor. Bunurile returnate nu pot fi folosite și de preferință, să fie în ambalajul lor original. În cazul în care bunurile sunt murdărite sau prezintă semne de utilizare, este posibil să vi se perceapă o taxă pentru readucerea bunurilor la starea lor inițială. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să consultați secțiunea Returnarea bunurilor în termen de 14 zile.

  • Vă mulțumim pentru încrederea acordată

    Dacă ați citit până aici, sperăm că v-am convins că a face cumpărături la noi este ieftin, sigur și rapid.

    Dacă aveți întrebări, comentarii sau sugestii, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la adresa onlineshop@hecht.ro, toate sugestiile dvs. fiind pentru noi o sursă de inspirație pentru a ne îmbunătăți în continuare serviciile.