HECHT 54103 White - ATV cu acumulator
ATV cu acumulator, cadru metalic și frâne pe disc. Roți cu anvelope de 6", viteză maximă 25 km/h. Baterie 36 V / 12 Ah. Motor 1000 W. Dimensiuni (L x l x îh): 100 x 59 x 60 cm. Întreaga descriere ▼
Preț cu TVA 2 299,00 lei
Preț fără TVA 1 931,93 lei
Temporar indisponibil
Ne pare rău, momentan nu avem acest produs în stoc. Doriți să fiți anunțat când se va afla din nou în stoc? Activați watchdog-ul pentru a monitoriza disponibilitatea și veți primi un mesaj instantaneu atunci când articolul va intra în stoc.
Articole similare disponibile în stoc:
Cod produs:
8596520066838
|
Garanție:
24
luni
Descrierea produsului
Beneficii
- de înaltă calitate și foarte bine concepute
- motor electric puternic și puternic 1000 W
- 3 baterii de 12 V garantează o autonomie mare de aproximativ 13-18 km (în funcție de sarcină și de teren).
- ATV-ul este automat, schimbă doar înainte sau înapoi
- roți mari de 6 inch, indicator de baterie, blocarea piciorului pentru copii
- ATV-ul este echipat cu un limitator de viteză blocabil, prin simpla comutare a acestuia se poate reduce viteza maximă la aproximativ 8 km/h, ceea ce reprezintă un avantaj mai ales pentru piloții mici.
- datorită motorului electric silențios și ecologic, puteți merge cu quad-ul aproape oriunde, de exemplu, puteți merge cu copiii la plimbare în parc, unde nu puteți merge cu un quad pe benzină.
HECHT 54803 este un mic ATV cu acumulator, conceput pentru activități de agrement. Deși este acționat de un motor electric alimentat de o baterie, este o mașină relativ agilă, care poate dezvolta cu ușurință o viteză de aproximativ 25 km/h. Propulsorul electric este complet silențios, fără emisii, astfel încât nu va fi o problemă să îl folosiți chiar și în multe locuri unde este interzisă utilizarea mașinilor cu motoare cu ardere internă. Nu sperie animalele de pe drumurile forestiere, nu poluează. Evitați plângerile vecinilor cu privire la zgomot și la mirosul de gaze de eșapament de la motorul pe benzină.
Ca întrerupător principal se folosește o cutie de chei. Acest lucru asigură că quad-ul, de exemplu, nu va fi folosit de copii fără știrea părinților. Pentru ca utilizarea să fie și mai sigură, o a doua cheie poate fi folosită pentru a seta limitatorul de viteză până la o viteză minimă de 8 km/h. Fără această a doua tastă, limitatorul de viteză nu poate fi dezactivat, asigurându-se astfel că un șofer neexperimentat nu poate crește arbitrar viteza. În locul în care se află capacul rezervorului de combustibil la cvadriciclurile convenționale, există apoi un comutator pentru a selecta mersul înainte, înapoi și oprit. Controlul deplasării și al vitezei se face în mod clasic prin rotirea mânerului "throttle" de pe ghidonul din dreapta. Lângă mâner se află și un indicator de încărcare a bateriei. Lângă mânerul din stânga se află comutatorul pentru faruri. Un alt element de siguranță este pedala de picior, care trebuie ținută apăsată cu piciorul pentru a putea merge pe ea. Dacă un șofer neatent se răstoarnă în timp ce conduce mașina, de exemplu, de îndată ce eliberează pedala de picior, motorul se va opri, chiar dacă continuă să țină apăsată mânerul accelerației. În mod similar, acest lucru asigură că mașina nu va porni dacă accelerația este rotită din greșeală în timpul montării, etc.
Mașina este echipată cu frâne pe disc, frânele față și spate fiind acționate separat prin intermediul unor manete de pe ghidon. Maneta frânei față este echipată cu un sistem de blocare, astfel încât să puteți frâna ferm cvadruplul la parcare.
Quad-ul este echipat cu faruri, reflector spate, dar nu este destinat utilizării pe drumurile publice. Roțile cu bandă de rulare aspră asigură o bună gardă la sol. Ambele roți spate sunt acționate, dar nu sunt echipate cu un diferențial. Prin urmare, atunci când conduceți pe suprafețe aspre și ferme, cum ar fi betonul și asfaltul, este necesar să țineți cont de faptul că virajele pot să nu răspundă cu precizie. Cu toate acestea, efectul asupra virajelor este minim. Pe de altă parte, cele două roți spate motoare sunt deosebit de utile pe terenuri neasfaltate. Puntea spate este suspendată ca o unitate, iar roțile din față sunt suspendate pe brațe separate. Quadriciclul este acționat de un motor electric de 1000 W, care este alimentat de o baterie cu plumb-acid de 36 V, 12 Ah. Timpul de încărcare cu încărcătorul inclus este de 6 până la 8 ore. Autonomia per încărcare este de până la 18 km, în funcție de sarcină și de teren. Autonomia este, bineînțeles, influențată și de utilizarea luminilor sau de stilul de condus.
Acest ATV nu este un mijloc de transport, nu trebuie să fie utilizat pe drumurile publice.
*Pretul produsului include costul de 35.7 lei aferent colectarii, tratarii si eliminarii DEEE.